BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday 11 September 2013

THANK YOU SO MUCH





Heyy uolls. Nihari adalah hari yang paling aku nanti nantikan kalau korang nak tau. Dalam beberapa hari ni memang aku dah lame tunggu okayy. 

So entri harini adalah berkenaan dengan si dia yang merupakan dah hilang dalam kamus hidup aku buat ke sekian kali nya. Percaya tak percaya benda dah tertulis. Dah terjadi. Sebelum ni aku lebih percayakan dia dari kawan kawan. Silap aku. Then bila dah terkena kannn, padan muke laaa. Petang tadi aku jumpe dia. Actually not going to talk or discuss bout that thing. And aku pun tak sangka yang benda ni akan ending macam ni. Haihhhh langsung tak sangka. Aku tak pernah nak mintak benda jadi macam ni. Mungkin ade hikmah nya. Tuhan lebih Mengetahui kan ? :)

Pada harini bersamaan 11 September 2013, secara officially nyee aku memang dah takde pape dengan dia. I have to. Sape boleh terima kalau terkena benda yang sama berkali kali ? Orang bodoh jee yang sanggup stay. Dia pun tak kesah agak nya. Selama setahun perkenalan kitorg, ending dia macam ni ehh ? Thanks a lot yee you ? Seronok laaa you kannn. HAHA. What goes around comes around :)

Thanks sangat pada kawan kawan yang selalu support aku. Korang yang buat kan aku boleh jadi sekuat ni. Takpee. Harini dia buat kite. Esok luse kite taktau. Aku tahu akan ade yang lebih baik. Sabar hati dengan dugaan ni. Now, aku taknak semak semak pening pening pasal lelaki. Macam dah boleh nyanyi lagi yuna laa lepas ni kan. HAHA. 

I tau you akan bace blog i ni. You yang mintak semua ni. You yang pilih and thank to you sebab buat i bukak mate. Sedar semua. Hope you bahagia dengan si dia. Cukup laaa ape yang you dah buat dekat i. Jangan laa buat dekat org lain. Biar lahh i org yang terakhir you. Kejujuran dan kesetiaan tuu penting ok ? Sekarang mungkin you tak nampak lagi sebab you tgh enjoy dengan semua ni. Just enjoy it as long as you can :)
Satu hari nanti you akan nampak. Satu hari nanti.


0 comments: