BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday 22 December 2011

19 DISEMBER 2011

haihh. sodih nak cerita tapi takpelahh. sebab dah lame tak update kann, so aku nak cite jugak. hukhuk.
okayy, malam tuh same macam malam malam yang lainn. aku dok melepak ngan akak ankat a.k.a kaksu kat eye on. melaka. seronok dok gelak bagai. sembang sembang. borak ngan abang. dok makan rojak. same macam orang lainn lepakk jugakk.

then malam tu berlalu cepat sangat. aku follow akak balik merlimau kat umah dea. and kitorang keluar balik. tapi tulah, orang cakap malang tak berbau. time tu aku tgh dok texting ngan membe. pandang akak. gelak gelak. then bile pandang depan sedau sedau kereta da senget. nak ngelakkan masuk longkang langsung rempuh tiang. 

POOMM ! berdentum kejap. ingatkan aku tak sedau dah. bukak bukak mate tgk kete dah teruk. akak pengsan kat stereng kete. *sumpah sedih tengok akak time tuh. dalam menggigil tu aku kuatkan kan jugakk diri ni. kejut akak sampai bangunn. takot sangat tengok akak. pintu belah dea dah jem. so na tanak akak kene bangun sendiri g tempat aku. dengan jalan yang tersangat sangat lengang, menunggu la kitorang nii. dalam sakit. haishh. contact membe tapi dea sampai lambat. takpelahh. 

then ade laa abang abang moto sampai, call ambulans. naik laaa ambulans. *nino nino nino.
dah sampai kat hospital tuh, nurse tu pon dressing kann kitorang. doc bawak g xray. alhamdulillah aku tade pape. tapu tulang tengkuk akak beralih. dea kene operate lutut. *seriauu dengar. nasib badann kann :(
yang best nye dapat mc. so dok tido jee kat rumah. HAHA. buad sementare ni aku dah jadi macam OKU dahh. haihhh. *takpe yuyu, dugaan tuh :)
soo, setakat ni jelah cerita aku sebab kaki aku pun dah rase sakit. kbai :)

SEBENARNYA MOTIF AKU KELUAR MALAM TUH SEBAB MERAJUK JE PUNN ==''

p/s : kepada anda anda, kalau merajuk lepas ni jangan la gatal gatal na mayap. nampak? dah kene sebijik. sob sob. kalau aku stay umah malam tuh mesti ta kene malapetaka ni :(

0 comments: