BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, 1 December 2011

KEPELIKANN

haihh. semalam kann aku rase lain benau benau. taktau ah. pas aku balik dari keje tuh, semua bende jadi tak kene. aku jadi nak baran. rase nak marah je orang orang. time tuh jangan laa korang carik pasal. sah sah kene setepek nanti. haha. *dah macam shrek marah :D

then, aku jalan jalan laaa kat dalam dp. ingatkan okayy laaa kann tapi same jee. ish ! pelik ah semalam !

so aku decide nak balik rumah. DAH HUJAN PULAK. lagi bengang aku. haha. melepet lagi dalam dp yang tak seberapa tuh. haihhh ==''
bile dah renyai renyai, aku pon pegi naik bas. dah sampai rumah, ingatkan dah okayy, tapi tak jugak ! ade je rase nak marah. haha. 

dah kenape tuh eyh?
humm. tahlaaa. pelik pelik. kbai.


0 comments: